16 maj 2008

Spännande väntan, spännande läsning

Jag gillar inte kedjebrev. Låt detta vara sagt från början, jag skickar sällan vidare lustiga mejl, skriver så gott som aldrig på upprop via e-post och har aldrig pokat någon på fejsbook (vilket möjligen har att göra med att jag först igår öppnade ett konto där). (Vad betyder för övrigt att man pokar någon?)

Men. Jag gillar böcker. Väldigt mycket. Gillar att ha dem och gillar att läsa dem. Så nu har jag fått och skickat vidare ett kedjebrev om pocketböcker. ”Du bör få 36 böcker” står det i brevet. Vi får väl se. Jag återkommer med rapport om resultatet.

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Hm, roligt. Det där måste bero på vilka vänner man har. Jag fick det där kedjebrevet och skickade det vidare samt skickade en bok till personen i tur på listan, eftersom att jag också tyckte det var en ovanligt rolig grej. Jag har dock inte fått en enda bok, vilket troligen betyder att de sju personer jag skickade till har brutit kedjan. :(

Botilda sa...

Hittills har jag fått en bok. Sambon som varit med längre har också fått en. Och så har jag fått ”tack, men nej tack” från 3,5 vänner.