03 september 2008

Boklycka!



IGÅR ett bokpaket på posten med bland annat den här danska syboken!


Dessutom fick jag ett sånt där underbart meddelande från Adlibris om att en bok jag haft på bevakning nu är tryckt och färdig för leverans. Elsebeth Gynthers bok ”Børnetøj du selv kan sy 0-4 år” är nu på väg hem till mig. Den är legendarisk och svårfunnen (och har månadslånga köer till slitna exemplar på biblioteken). Första upplagan kom på 1970-talet och den går för många sköna hundralappar på Tradera. Nu är ett alldeles eget exemplar på väg hem till mig. För 185 kronor plus miljöfrakt.


IDAG Alldeles nyss fick jag ytterligare ett av de där fantastiska meddelandena. Idag är det Språkrådets skrivregler som ligger leveransklar.

I MORGON postar jag det första paketet i Pocket och prassel.

Livet är gott!
[och alla bilder är lånade utan lov från förlagen, förlåt!]

Inga kommentarer: