15 januari 2007

iFånig

Inte är jag prylgalen, inte. Inte heller gillar jag väl små tekniska pryttlar. Inte jag, språkvetaren och humanisten som inte bryr mig om det materiella utan ser till högre värden.

Ändå blev jag fnittrande glad av att få hålla i en iPhone nere på internetkaféet nyss. Visserligen som dummy i papper, men ändå. Nu måste jag vänta till nästa vinter innan den kan bli min, för det är först i september (läs december) som den kommer till Europa.

Här kan man förresten fuska fram en alldeles egen, om man nu skulle bli alltför otålig:
http://iphonecountdown.com/iphone_readymech.pdf

Andra bloggar om:

2 kommentarer:

Heliotropen sa...

Men ska vi verkligen ställa upp på dessa små i:n? Speciellt jag som kämpar så hårt mot alla SaabKortet och Aktieobligationen WinWin.

Botilda sa...

Nej, det är klart att vi inte ska. Logotypstavning är fult! Trots att iProdukterna är snygga ;-)